Vi föll mot Falun. Framåt...

 
Det som på förhand kändes som att "det här kan vi bara inte förlora" gjorde vi. 3-6 mot Falun är dock ett fall framåt. Många spelare var väldigt laddade och lyckades hålla sig på rätt nivå, det var en av många positiva saker vi tar med oss från matchen. Nya spelare, gamla spelare på nya positioner, nya rutiner - med facit i hand hade det kunnat gå riktigt illa. Wester fick hela sin värld vänd upp och ner då löpningen innan isvärmningen blev inställd och trots över 600 elitseriemål så är det inte lätt att spela i tröja nr 16....
 

 
GRATTIS MARTIN! Köpings fd libero tillika svenska landslagets kommande fyller år idag. Hurra!
 

 
Jag har blivit med twitter. Förstår inte mycket. Får helt enkelt hålla mig till det här... #hashtag
 

 
Träning imorgon, sen blir det inget förens den traditionsenliga juldagsträningen. Efter det är en av höjdpunkterna på året, annandagsbandy! Två saker kollar man alltid upp när dom släpper lottningen av serien: Vilka möter vi på annandagen och när åker vi till Norrbotten. Jag är så otroligt taggad, någon som är sugen på att köra ett extrapass i helgen? Såg att isen vid Himlabacken var uppspolad.
 

Jag tog idag mitt ansvar och ser till att återväxten för sporten bandy får en ärlig chans.
Årets julklapp i Edsbyn, "Pekbok för blivande bandyspelare", finns att beställa på Bissens!
 
Här kommer även min BBW-utmaning:
- 20 kr för varje straffräddning (40 kr hittils)
- 1 kr för varje personligen insläppt mål (19 kr hittils)
- 50 kr för varje påbörjat kilo jag väger över 85 dagen för BBW.
Någon annan i laget/klubben som är med på den sista utmaningen?
Flera som borde det i alla fall. Jocke Falk, pratar inte om dig! :)
 
Det var allt för mig. Nu sova. Jobba några timmar och sen träning. Får inte glömma en sak... sätta på bastun!
 
 
/// # 1
 
 

Kommentarer
Postat av: Joan

Blir de hemvändarmatch iår?

2012-12-22 @ 10:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0