#skärpning


Som jag borde förstått så har Zocke svårt att hålla sig ifrån allt som har med sociala medier att göra. Jag får höra ett och annat om att det uppdateras för sällan här på bloggen. Som jag brukar säga, skit ska skit ha! Jag tar åt mig av hans kritik och försöker härmed leverera några rader, något oftare.
 

 
 Tack till Getingarna som verkligen försökte skapa stämning i betongarenan. Hoppas verkligen ni kommer till Krillan på måndag. Lovar att dom gula krigarna ska göra sitt yttersta för att resultatet ska bli annorlunda.
 
 

 
Läser om Sveriges 25-mannatrupp till VM. En Martin finns med men med efternamnet Johansson?! Va f**, felstavat eller? Andreasson till landslaget! Ingen Simon Jansson heller. Tråk-Franco. 
 
 

 
Igår fick vi ledigt från träning men jag kände för att få några extra skott på mig så jag lurade ner några vänliga själar för att sysselsätta mig. Glenn kommer ner med en påse från McD och frågar Dennis vilka som är här. Dennis berättar varpå Glenn utbrister: "Aha, vi som inte har något liv...."
 
 

 
Nagget tillbaka i KIS. Mycket kul för bägge parter. Ska bli kul att se nummer 27 dominera sin höger kant.
 
 

 
Marcus sköt ett skott rätt i röven på Kingen. Satt som ett smäck! Finns bildbevis på bollmärket. Beroende på hur man bemöts i framtiden i omklädningsrummet så kanske sådana bilder börjar florera här i cyberspace....
 

 
Träning imorgon kl 12. Matchstart på Nyårsafton klockan 13.00. Vi ses väl på Krillan?! Finns väl inget bättre sätt att börja avslutet på detta år än att kolla bandy. Väl mött!
 
 
 
/// # 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0