Premiären avklarad, kampen går vidare

Vinst i seriepremiären! Skön...t. Jag antar att dom flesta läst om matchen i Bärsingen, så tänker inte gå igenom den så mycket mer. Mycket bra skrivet Björn! Eftersom jag snabbt som ögat klagar så måste man väl även kunna ge beröm. Fortsätt gärna så BB. Klockren bild också på Kvirre. En klassisk målgest efter ett klassiskt Kvirremål. Känns som han är riktigt på g nu, med ny kompositklubba och allt....

Bilder på J&J FOTO:s blogg. KLICKA HÄR!


Apropå ny utrustning. Min målvaktskollega Apel har införskaffat sig ett par nya handskar. Jag är ju väldigt intresserad av all utrustning så jag tog mig en närmare titt på dom nu i veckan då han hade förhinder att träna. Döm av min förvåning då denna yngling har tagit ett steg i utvecklingen av målvaktsutrustning. Se själva på bilden:



Har läst om att Tena Lady har enorm uppsugningsförmåga men att kombinera detta med målvaktshandskar...? Killen måste vara ett geni!



Äntligen kallare väder. Isen på Krillan blir bättre och bättre. Vaktmästarna har gjort ett enormt jobb. Kan vara så att årets nyförvärv finns bland dom: Selander. Snackades om killen i flera veckor innan någon av oss ens sett honom på sportfältet. Så plötsligt dyker han upp, med min utrustning jag glömde ute efter förra träningen. Kan säga att han nog räddade min säsong med det. Tack ska du ha! Selander - vilken kille!



Finspång spelade sin premiär i Örebros hall. Blir Grosvad spelklar till på lördag?



Anna-Karin Axelsson har en överraskning till oss i bandylaget. Ser med spänning fram emot den... :)


/// 1

PS. Nisse visste inte vad Twitter är så kör vidare här tills Axel lärt honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0