6 i baken...

...redan efter 45 minuter var väl inte direkt vad jag hade tänkt mig innan matchen mot Falun. 9 totalt. Länge sedan jag skämdes så över min insats på bandyplan. Men men, nu får vi glömma det och se fram emot onsdagens drabbning mot UNIK.



Falun gjorde sin bästa match för säsongen enligt dom själva. En liten tröst trots allt, för vi i KIS vet att vi kan bättre. Mot topplag i serien har man inte råd att slarva och bjuda på lägen. Det fick vi erfara.



UNIK på onsdag. Inomhusmatch. Bra bilder därifrån efter försäsongens match.



Apropå bra bilder, snygg bildserie på Jernbergs bentackling på Sömsta på J&J FOTOs blogg.



Dags att snyta sig, sluta tjura och åka ner o träna.


/// 1

Kommentarer
Postat av: kisare

Helt rätt, nu blickar vi framåt och krigar till oss 2 poäng på onsdag..

2011-11-22 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0