Inte som man tänkt sig

Bloggen ber om ursäkt, den är stark i medgång men måste bli bättre i motgång.



Cupen blev en besvikelse. Resultatmässigt samt spelmässigt. Bara ta nya tag. Personligen är jag väldigt besviken då jag hade fler utvisningar än räddningar, men va fan. Kampen går vidare. Patrik Twang o PG får ta fram piskan sista veckan innan seriepremiären.



Is på Krillan, läktaren på plats och nytt plank. Vad är det som händer? Minns inte när isen senast var klar så här tidigt på året. Måste varit på den tiden OK-cupen fortfarande spelades på Krillan, typ 1988 kanske? =)
Stor eloge till vaktmästarna och vädergudarna. Nu ser prognosen mindre gynnsam ut dock, plus 10 i helgen... Vädergudarna jävlas bara med oss bandyspelare.



Träning ikväll och sedan en spelledig helg. Tanken var att en match skulle spelas på lördag men den är nu flyttad till tisdag. Återkommer med tid och plats.



/// 1 (Det jag brister i talang kompenserar jag med vansinne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0