Dags för cup

Jaha, då är veckan träningar avklarade. Så talar vi inte mer om dom...

****

Senaste åren har Edsbyn fått besök av dom gula krigarna men iår styr vi västerut, mot Surte. Absolut inget ont om cupen i Hälsingland men det ska bli kul att prova nåt nytt. Knåda däremot, det kommer vi definitivt sakna. Dock kanske bra för vissa.... Björken, tänker på dig. :)

Jönköping, Kareby och Frillesås skall vi möta.
JB vet vi att vi kan slå, mot Kareby blir det internmatch (KIS mot KIS) och Frillesås vet ju hur en bandyboll skall slås. På söndag blir det placeringsmatch och enligt pessimisten Kent så spelar vi första matchen, det skall vi då fan bli två om. Final är målet! Avresa på fredag kl 15. Två minibussar och några bilar skall föra oss till Sveriges framsida... eller är det baksida?

****

Under helgen kommer vi(jag) försöka att blogga så mycket som möjligt och ni har även möjlighet att följa oss live via cupens hemsida. Länk finns på förra inlägget. Liveblogg under match kan jag lova att det blir det inte. Kolla gärna in vad Karebys ass.tränare tror om cupen, Köping som segrare. Hoppas han får rätt

****

Till sist, en efterlängtad comeback:

KISTIPSET

Kommer finnas tillgängligt från och med imorgon. Under helgen blir det kanske svårt att få tag på något men vill man så går det. Tar med mig ett par till cupen. Tipset ser precis likadant ut som förra året, förutom att matcherna naturligtvis bytts ut mot årets. 100 spänn kostar det, 2500 till vinnaren. Kontakta någon ur A-laget för att få tag på ett tips, eller skriv en kommentar här så kan jag se vad jag kan göra.


/// (022)1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0