Axel med, axel tejpad, nu kör vi!

Då är det äntligen lördag igen, vilket innebär matchdag. Sitter just nu på bussen på väg upp till Falun. Min medverkan var tveksam läste jag i tidningen. Sant med tanke på hur axeln kändes i onsdagskväll efter besök på Slottspraktiken men just nu känns den ok. Fit for fight! Tack till Slottspraktiken, Stefan och Christer, som på kort varsel kunde ta emot mig. Som Christer sa: "Om det inte blir bra, så blir det iallafall snyggt!"



Min axel är tejpad, och SNYGGT dessutom!



Axel "kvar-i-sängen" Fredriksson tillbaka efter sjukdom. Han ser trött ut men vadå? När gör han inte det. Han är taggad precis som alla vi andra. Per höll precis en frågesport bak i bussen. Stor vinnare blev av någon underlig anledning Marcus. Riggat säger vi andra. Helt sjukt. Frågor om fotboll och Marcus vinner över undertecknad, jag skäms...



Nu ringer mat-och-sov klockan. Dags att tanka på med energi för att orka kämpa ner Falun på Lugnet.
NU KÖR VI!

/// 1

Kommentarer
Postat av: Mat- och sovklockan?

Går rykten om att Björkdahls mat och sovklocka ringt under hela resan. Eller kanske bara är matklockan som ringt? :)Johan Björkdahl - Lite vassare, lite tunnare.. varje säsong ;)

2010-11-20 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0