12 timmar senare är man hemma...

Jaha, förlust mot förra årets elitserielag Falun. Före säsongen hade jag nog inte sagt så mycket om siffrorna eller förlusten men fyy faan vad den svider. Dom var inte bra. Och eftersom vi inte vann kan vi inte heller ha varit så vidare bra heller. Första halvlek är bara att glömma. Deras första mål en superbjudning från min sida. Inte mycket som stämmer för oss. Inge fart i varken skridskor eller boll. Andra halvlek bjuder vi upp till kamp. Reducerar till 1-2 och Falun har ingenting. Vi kontrollerar matchen helt utan att riktigt komma till dom där vassa målchanserna. Deras 1-3 på hörna kändes så jobbigt. Sen att jag klanta till det ännu en gång hjälpte ju inte direkt...

Björkdahl målskytt på hörna för oss idag.
Bäste KISare: Dennis
Pris: Skruvdragare
Dennis: "Den är inte så stark..."
PG: "Don efter person."


Annars var väl peptalket före matchen ganska bra idag.
"Ta den i munnen" var PGs ord till oss grabbar. :)

Kanske kan ta lektioner från den här killen till nästa gång:
http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs


Nu tänker iallafall jag bryta ihop och komma igen. Det är så jävla trist att förlora. Det ska Rättvik få sota för, jag själv tänker då fan inte göra någon liknande match igen....

/// 1

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Falun hade ingenting och vi kontrollerar matchen ? Hahahahahahahaha det var det värsta jag hört, jävla sopa! Ni hade ingenting och lycka till i division 1...

2010-11-23 @ 17:07:44
Postat av: sopa

Tack!

2010-11-23 @ 18:02:32
Postat av: Jonte

Haha kom igen, ni hade ingenting din pyjamas!

2010-11-24 @ 10:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0