Dom hade mycket att säga....

3 dagar kvar till premiär. Det märks...

Träningarna har varit lite tjuriga och mediabevakningen enorm, med våra mått mätt.

Sportsnack i P4 Västmanland fick besök av en finsk bandymålvakt som försökte berätta om sina tankar om Hamrén. Kunde helt ärligt inte bry mig mindre men hur bra radio hade det blivit.

Magazin24 gästade oss redan i måndags. Stiliga bilder lär det ha blivit, efter träningen...
Hej helmethead!

Bbl/At skickade ner Bollnässonen Westberg på tisdagen. Blir nog reportage imorgon eller på fredag. Då får ni bekanta er mer med Per och Elme, våra två nyförvärv.

En relativt ny bekantskap för oss är Västra Mälardalen Television. Dom kommer att satsa på idrotten i KAK och börjar med en bandysändning från våran seriepremiär, KUL!
Undrar om VMT med Per i spetsen vet vad dom gett sig inpå när dom ska filma bandy, det kan gå snabbt...
Kort intervju och reklam för deras sändning spelades även in inför tisdagens träning.
Ännu en gång fick våran bittre finska målvakt snubbla på orden, dock denna gång med sitt ansikte i bild. En del människor gör sig bättre på radio av en anledning.

Kaksports Jimmy Bladh fick sig en 2 timmars genomgång om KIS anno 2009/2010 över en god middag. Han är redo och taggad till tusen. Undrar om det kommer bli slagsmål i kommentatorshytten om vem som hörs mest, det är två duktiga talare som refererar på lördag, Jimmy och Tomas "Stor-Jarren" Jansson. Herr Jansson som enligt säkra källor (Ola Johansson, tränare i Edsbyn) ser mest bandy i hela Sverige.

Jaha, då är det bara att ladda på. Träning torsdag och fredag. Regn lördag. Nu är säsongen igång på allvar!


Kommentarer
Postat av: PSP

Jag har rankat och tippat den Allsvenska Norrserien. Jag vill gärna ha några kommentarer och åsikter om tipset. För er som inte läst kan jag tala om att jag tippat er (KIS) som sjua i serien. Är jag negativ då eller?

2009-11-11 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0