Kapten har ordet...

6 raka utan poäng svider, men som jag ser det har vi spelat bra i fyra av dom matcherna (dock bedrövligt i de andra två!) 
Vi i laget jobbar hårt för att det ska vända - tro mig!

Innan vår träning idag tränade Thunbergs gäng, ett lag som består av grabbar och tjejer i åldern 7-9 år. Vilken energi och glädje det var! Jag brukar samla kraft och inspiration genom att titta på elitbandy på video men inför den här matchen behöver jag inte göra det - nu har jag inspiration så det räcker!!!

Match imorgon igen, på Krillan, inför våran trogna (?) numera storpublik. Ni kommer att få se ett hårt arbetande KIS som kommer göra allt för poäng. Sen hur långt det räcker får vi se efter matchen, men då ska vi känna att vi verkligen gjorde allt!  

Vi ses på Krillan!

/// #14 - Kapten

Kommentarer
Postat av: Geting

Getingarna hälsar lycka till imorgon från göteborg, och ser fram emot ale/surte!

2009-01-10 @ 01:05:13
Postat av: le filiale uppsala

rikard (?), har du rasslat ihop gbg-getingar till matchen?

2009-01-10 @ 11:07:21
Postat av: j

grattis till dagens sköna seger!

2009-01-10 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0