Hallå där....

.... Simon Jansson, junisen som har KIS som moderklubb men numera representerar SAIK.

Hallå där Simon, kisbandy.blogg.se här!
Hej!

Hur är läget en dag som denna?
Bara bra tack. Dock lite surt med gårdagens förlust. (Edsbyn vann med 5-3. bloggen anm.)

Berätta, hur ser en vanlig dag i Sandviken ut?
Vaknar klockan 7. Går i skolan, fram till 14-15 nånting, sen tränar jag med A-laget på kvällen. Har blivit träningar enbart med A-laget nu eftersom jag tagit plats i truppen, men tränar med bandygymnasiet dom lediga dagarna.

Du gjorde ditt första elitseriemål nyligen, berätta om målet!
(4-0 målet mot IFK Kungälv bloggen anm.)
Murren kom på högerkanten och borde ha passat mig men gick på eget avslut. Målvakten släppte retur som jag petade in. Riktigt skönt!!!

Mellanår för SAIK säger många, vad säger ni själva?
Vi har som mål att ta oss till minst kvartsfinal, men vi har börjat starkt. Själv tror jag på minst semi.

Personliga målsättningarna för i vinter?
Att få spela SM-final med A-laget och vinna NM-guld med U19 landslaget.

Okej Simon, nu kommer dom obligatoriska fem snabba.....

Böj ett eller böj fem?
1
En hörna eller trippelhörna?
En
Orange eller cerise?
Cerise
Jernvallen eller Krillan?
Svårt.....Jernvallen. Köpings kommun måste vakna!
Murren eller Bissen?
Bissen såklart!

Tack för att du tog dig tid, lycka till mot Villa på fredag och resten av vintern!
Tack själv och lycka till mot Slottsbron!


Copyright XFOTO

"Jarren" stoppar världsstjärnan Sergei Obuchovs skott i Champions Cup. (C) XFOTO


/// #14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0