Timmarna innan...

Matchstart 18:00. En väldigt udda tid måste jag säga. Man går bara och väntar på att få dra på sig skridskorna.
Tog mig ner på Krillan för att titta på bandy på förmiddagen, match för våra pojkar och flickor i U-13 mot ÖSK. Men det var tydligen inställt då örebroarna inte fick ihop lag (orsak: kyrkbesök)

Fick bli en promenad genom stan istället. Ett gäng bandymössor fick jag beskåda. KUL! Kände inte igen någon av mössbärarna, måste betyda att intresset sträcker sig längre än till dom närmast sörjande.... Riktigt kul om så är fallet!

Stanna hos Sömsta på vägen hem. Hans mamma hade bakat goda lussebullar. Perfekt innan match!

Laget är taggat till tusen. Inga skador att rapportera om. Linus gör tummen upp!
Sjukstugan är utrymd, alla fit for fight!

Hur vi formar laget, det säger vi inte här. Finns faktiskt intressenter i TB laget som brukar surfa in på bloggen, eller hur Johan? Eller håller ni bara till på facebook och spraydate? =)

Nu är det dags för kolhydratintag tillsammans med Martin, Sömsta och Tiikeri. 
Det är faktiskt bara drygt 4 timmar kvar till avslag...


/// #1

PS. Kaptens ord utgår tyvärr pga datatekniska beskymmer.

Kommentarer
Postat av: Johan



Jag kom ifrån spraydate en stund nu och fick syn på att du eventuellt syftade på mig... Konstig sida det här...

2008-12-13 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0