KIS - Västanfors 081220

KIS ställde upp med följande manskap:

                                                                      Mikko

                                                                     Martin
                                                           Dan               Erik Lö
                                         Dennis                                       Anders

                                                                    Erik La
                                                 Björken                      Bissen
                                                                     Linus

                                                                    Pürkner

(Smulan MV)
(Sömsta MF)
(Kvirre FW)
(Marcus Jr)

Ett par nya sjukdomar och ett gäng halvkrassliga spelare i truppen, gjorde att uppställningen fick ändras ännu en gång.
Ny in i laget, vänster back, Erik Löfberg från VSK. Dennis tar Naggets plats som vänster halv, Linus in på Dennis plats och Pürkner fortsätter som centertank...

Om matchen. Jaa, så här ganska långt efteråt så kommer man väl inte på så mycket att skriva. Vi är med i matchen bra länge trots att spelet inte fungerar alls. Ett par för enkla mål i slutet gör att vinsten är ganska komfotabel för Fläkten.
Vi i laget är allt annat än nöjda med vad vi presterade i lördags, få se hur KVBS kommer få betala för detta på annandagen..... Vi är grymt revanschsugna ska Ni veta!!!

KIS-Västanfors 4-7 (2-3)
Målskyttar:
Björken 2, Bissen, Sömsta

Ett par bilder och 22-åringens kommentarer från matchen....

Copyright J&J FOTO

"Håll i bollen nu Björken, så jag får vila lite" ....

Copyright J&J FOTO

"Nehe, då får jag väl lösa det själv då om jag inte får nån hjälp...."

Copyright J&J FOTO

"Jubla ett tag till så hinner jag hämta andan innan nästa anfall...."

Copyright J&J FOTO

"Anders, slå långt. Jag måste vila.... "


/// #1


Kommentarer
Postat av: PSP

Fina bilder. Vem är det som fotar åt er och kan jag låna någon bild till hemsidan?



/PSP

2008-12-23 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0