Kaptens har ordet...

Då var det dags för hemmamatch igen och återigen är det ett topplag som kommer till Krillan - Västanfors.


Vi i laget tycker vi har spelat bra de två sista matcherna. Trots det har det inte blivit några poäng, men nu är det slut på hedersamma förluster och vi siktar på seger imorgon!

Vi har lite skador och sjukdomar som spökar, vilka det är skriver jag inte här, men det kommer bli lite ändringar i laget i vilket fall som helst.


En positiv ändring är att vår skyttekung är tillbaka och det är viktigt - så imorgon tar Johan straffarna. (Jag håller mig i från straffpunkten ett tag; 4 av 6 är för dåligt :-) ) Jag tror faktiskt att vi hade tagit poäng mot Tillberga om Johan hade varit med.


För övrigt vill jag passa på och gratulera Calle J till sitt första elitseriemål, som dessutom blev det avgörande målet mot Hammarby = matchvinnare. Nu förväntar jag mig ett tacksamtal från Vänersborgs sportchef....


Nu ska jag lyda våran lagledare och ta två Alvedon och sova bort förkylningen.




/// #14 - Kapten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0