17 december = Bissens dag?

Onsdag betyder ingen träning för KIS, men kan man hålla sig borta helt från bandyn?

Tömmer brevlådan, hittar Magazinet, slår upp den och hittar direkt Bissens hörna.
Plötsligt känner jag mig ung..... haha! =)

Slår på dumburken, zappar lite och tittar sen på Västra Mälardalens Television (a.k.a. TV KAK).
Bissen tittar fram mot slutet i ett klipp från gårdagens träning. Han har haft mycket mediaträning,  det märks. Själv skulle man ha stammat tills det vore slut på film!

Slår igång datorn, surfar runt lite och hamnar till sist på sportplanket.user.se.
Dags att öppna lucka nr 17: Mathias "Bissen" Larsson. Overkligt!

Jaa, om det inte poängterats nog så kan man ju lugnt säga att den mannen har många järn i elden.
Spelare, ass. tränare, sportchef, sponsoransvarig, språkrör, mössmodell etc. etc.

Keep up the good work!

Mr. KIS


Mycket bandy blir det trots träningsfri kväll. Nu kommer snart Dan, vi ska åka...... och titta på bandy! =D


/// #1


Kommentarer
Postat av: PSP

Matchen mot Västanfors på Lördag kommer att dömas av Tomas Nordin från Sundsvall. En av Sveriges bättre Elitdomare. Kan behövas då matcherna mot Fläkten brukar kunna bli rätt så tuffa drabbningar. Enligt vissa supportrar från Fagersta så riskerar publiken att drabbas av nackspärr då KIS tydligen bara spelar lyrbandy. Det kan väl knappast stämma eller.....?

2008-12-17 @ 22:07:19
Postat av: PSP

Nu var det inte meningen att skicka två inlägg om samma sak. När jag hade skickat det första så kom det inte med på en gång, därför skrev jag ett till. Så det går bra att ta bort ett av mina inlägg.



Kan meddela att jag och Arne P kommer att sköta speakerbås med musik och prat i helgens match mot Västanfors. Katarina kunde inte vara med den här gången, så ni får stå ut med att höra mig prata. Men Arne sköter musiken som vanligt så något blir bra iallafall. Han ska spela så att det hörs till Ugglebo....

2008-12-18 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0